sobota, 3 listopada 2018

OCZY ZWIERCIADŁEM DUSZY- BANAŁ…JAK TĘ „DUSZĘ” NARYSOWAĆ?

Projekt- oczy. Pozbierałam ze zdjęć z FB i z laptopa oczy, które dało się powiększyć do rozmiarów jakieś 15 na 5 cm i rysuję. Są to osoby z rodziny. Nie ma tego zbyt dużo. Wiele zdjęć jest niby wyraźnych, ale szczegóły umykają. I nie widać tych cieni, które powodują, że oczy są charakterystyczne dla danej osoby. Czasem jest to za każdym razem kto inny, czasem po kilka razy to samo rysuję.








 

Jak się tym nudzę, to rysuję postaci albo dłonie. Sprawia mi to przyjemność. Jeszcze mam sporo przed sobą- to też jest fajnie. Za stopy jeszcze się nie zabrałam, za tekstury…








 

Te oczy różnie mi wychodzą. Czasem, jak patrzę, to łatwo rozpoznaję, czyje są. A niektóre nie są podobne do pierwowzoru. Kiedy już będę miała zbiór takich, z których jestem zadowolona wstawię w naszej rodzinnej konwersacji grupowej na FB i zobaczę, czy zostanie rozpoznane, do kogo należą. To będzie stres….

Powstał też kolejny portret dziecka, ale trochę starszego. Są dwie wersje, ale z obu niezbyt jestem zadowolona.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PASTELE OLEJNE PENTEL KONTRA STAEDTLER

Nie mogłam się oprzeć, i jak w bardzo dobrze zaopatrzonym sklepie papierniczym (miejscowość liczy sobie zaledwie 7000 mieszkańców) zobacz...