wtorek, 6 listopada 2018

CD. OCZY, I COŚ NOWEGO- STOPY

Oczy, oczy i pastele olejne.








 

Ta strona bardzo mi się spodobała:http://artystyczne-ciekawostki.blogspot.com/2015/01/pastele-olejne-pentel.html#.W9iWPR_dhdg Dużo tu informacji, ale napisanych przystępnie. Zamierzam tutaj wracać- po naukę. Już wiem, jak używać gumki chlebowej- w innych miejscach pisało po prostu, że lepiej wyciera ołówek- przez dotykanie, nie pocieranie. A tu wpis o sposobach stosowania, czyszczenia, przechowywania i różnicach- bardzo istotnych, jak się okazuje.
Tutaj też było, jak rysować stopy- właśnie zaczęłam się tego uczyć.









I jest wpis o tych pastelach, których używam. Tu są skrytykowane. Jako maziste, małe, nieprecyzyjne. Mi pasują. Ale nie mam porównania- kupiłam je przypadkiem, bo była przecena i postanowiłam spróbować. Z tym też się nie spieszyłam. Ale jak zaczęłam rysować nimi oczy- wpadłam jak śliwka w kompot- to jest to, co lubię.
I jest jakieś podobieństwo do oryginału. Jeszcze kilka i wstawię na FB w rodzinnej konwersacji z pytaniem- czyje to oczy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PASTELE OLEJNE PENTEL KONTRA STAEDTLER

Nie mogłam się oprzeć, i jak w bardzo dobrze zaopatrzonym sklepie papierniczym (miejscowość liczy sobie zaledwie 7000 mieszkańców) zobacz...